SSブログ

ハートマン軍曹 マラソンソング(映画 フルメタルジャケットより) [賢者思考 / ワイズマン達の語録]

Mama & Papa were Laing in bed 
Mama rolled over and this is what's she said 
Oh, Give me some Oh, Give me some 
P.T.! P.T.! 
Good for you 
Good for me 
Mmm good 
Up in the morning to the rising sun 
Gotta run all day.till the running's done 
Ho Chi Minh is a son of a bitch 
Got the blueballs, crabs and seven-year itch 

I love working for Uncle Sam 
Let me know just who I am 
1,2,3,4, United States Marine Corps! 
1,2,3,4, I love the Marine Corps! 
my Corps! 
your Corps! 
our Corps! 
The Marine Corps! 

I don't know, but I've been told 
Eskimo Pussy is mighty cold 
Mmm good 
feels good 
is good 
real good 
tastes good 
mighty good 
good for you 
good for me 

I don't want no teen-age queen 
I just want my M14 
If I die in the combat zone 
Box me up and ship me home 
Pin my medals upon my chest 
Tell my Mom I've done my best 


以下 訳 

ママとパパはベッドでゴロゴロ 
ママが転がり こう言った 
「お願い 欲しいの」 
「しごいて」 
おまえによし 
俺によし 
うん よし 
日の出と共に起き出して 
走れと言われて一日走る 
ホー・チ・ミンはろくでなし 
梅毒 毛ジラミ ばらまく浮気 

アンクル・サムが大好きな 
俺が誰だか教えてよ 
合衆国の海兵隊! 
俺の愛する海兵隊! 
俺の軍隊! 
貴様の軍隊! 
我らの軍隊! 
海兵隊! 

人から聞いた話では 
エスキモーのプッシーは冷凍マン庫 
うん よし 
感じよし 
具合よし 
すべてよし 
味よし 
すげえよし 
おまえによし 
俺によし 

スカした美少女 もういらない 
俺の彼女はM14 
もし戦場で倒れたら 
棺に入って帰還する 
胸に勲章 飾り付け 
ママに告げてよ 見事な散り様!
nice!(0)  コメント(0) 
共通テーマ:日記・雑感

nice! 0

コメント 0

コメントの受付は締め切りました